不安定

如果你能感受到我想要传达的东西就好了

请看read me first好吗。

告知

Yesterday I was checking my Pixiv mailbox, and I saw a mail that says somebody is stealing my artworks on dA. This is the impostor's dA page【https://rellakinoko.deviantart.com/

I don't even notice if no one tells me about this. So thank you, whoever that had sent me the mail :)

Now I’ve created a dA account, and uploaded some pictures that can prove that I am the original artist.

By the way, I never had a dA account before. 
This guy used my ID, uploaded my works, talks to other people when posing as me, and he even gave my works to other people as gifts, it really upsets me a lot. 

P.S. There used to be a guy that had pretended to be me before, but he soon got rocked by other people and disappeared…

———————————————————————————————

昨天浏览pixiv消息箱的时候发现一封邮件,说在DA有人偷了我的作品

点链接进到了这个页面【https://rellakinoko.deviantart.com/

因为我没有逛DA的习惯,如果没有人通知我可能一直不会发现……非常感谢发消息来通知我的人:)


现在我刚申请了一个账号,上传了一些可以证明我是原作者的图


然后,声明一下,我之前没有申请过DA的账号。

这个人除了使用我常用的ID去注册,上传我的作品,甚至在冒充我和别人交流,还将我的图作为“礼物”送给别人,实在看得人很糟心……


(P.S.  之前在百度贴吧也有人冒充我,很快被炮轰到消失了……那个人当时用的也是这个人在用的头像,难道是同一个人吗(。)

评论(19)
热度(183)
  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 不安定 | Powered by LOFTER